A1 CONTEST

CQ CQ TEST DE OK1KBW K

 

Všechno to začalo večer před závodem, když jsem byl na pravidelné schůzce říčanských radioamatérů v hospodě. Zeptal jsem se, zda někdo pojede A1 contest. Odpovědi byly negativní. Ne, že by kluci nechtěli jet, ale bohužel neměli čas. Až na  Petra OK1DPF , který navrhl, že bychom mohli jet na pár hodin na kopec. Byl jsem rád, protože jsem původně měl v úmyslu jet závod z domova. Dohodli jsme se tedy, že si zazávodíme v neděli od rána. Sraz byl v 6 hodin u mě. V sobotu večer jsem tedy připravoval TRX, plachtu na spojení, promazával a upravoval stožár atd... Ráno jsem měl budíka nařízeného na pátou. Šel jsem se umýt, ještě jednou zkontrolovat zařízení a udělat svačinu. Něco málo po šesté přijel Petr, naložili jsme věci a odjeli. Pro jistotu jsem si ještě v autě přeříkával vysílací cestu a vzpomněl jsem si na redukci, kterou jsem si zapomněl doma na PSV metru. Tak jme to museli otočit a vrátit se. Když jsme konečně dojeli na kopec, zjistili jsme, že vjezd je znemožněn zátarasem a po stranách zbývají  necelé 2m. Petr operativně vzal dva velké kameny, které poskládal vedle sebe tak, aby nezapadl do příkopu ( v tu chvíli jsem si myslel, že budeme volat odtahovou službu ) a centimetr vedle betonové zátarasy projel.  Postavili jme tedy pracoviště a v 6.30 UTC jsme udělali první spojení. V půlce závodu jsme zjistili, když chtěl Petr nastartovat, že se vybila baterie od auta. Naštěstí přijel Milan OK1DMP, takže jsme za pomoci jeho baterie dokázali nastartovat a až do konce našeho vysílání byl nastartován motor, což nikomu z nás nevadilo, protože bylo alespoň v autě teplo.Během závodu se na nás přijel podívat i Jarda OK1CJB, který přivezl delší stožár, ale protože pršelo a stejně jsme neplánovali, že tam budeme už moc dlouho, tak jme tam nechali můj. Když jsme po necelých čtyřech hodinách poslouchání jen teček a čárek chtěli jet domů, začalo slušně pršet, a tak jsme museli sklízet za deště. Ještě lepší než vjezd na kopec byl odjezd, protože velkou část našeho vysílání pršelo a příkop byl pěkně mokrý a kluzký,  a tak jsme nanosili spoustu šutrů k příkopu, aby auto mělo na co vjet a aby nepodklouzlo a nesjelo do něj. Zážitek to byl opravdu pěkný, škoda, že jsem nechal doma foťák a neudělal pár fotek. Určitě by stálo vidět, jak při odjezdu padala anténa a bahno stříkalo dva metry vysoko.

 

Výsledek vysílání:

Lokátor - JN79IX

Použité zařízení - FT-897 - 50W , 9el YAGI

 

DATE: TIME: CALL: SEND: RECEIVED:
20041107 06:30 OL1B 599 001 599201 JO80IB
  06:40 OM2VL 599 002 599296 JN87WV
  06:44 DL2OM/P 599 003 599305 JO61DP
  06:49 OM3KEE 599 004 599 342 JN88UU
  06:56 HA5KDQ 599 005 599 214 JN97LN
  06:58 OL3Z 599 006 599 301 JN79FX
  07:02 DF0CI 599 007 599273 JO51CH
  07:05 OK1FFG 599 008 599 286 JN89IW
  07:08 OK1OPT 599 009 599260 JN69NX
  07:11 OK1IA 599 010 599 166 JN79NU
  07:15 DL0PVD 599 011 599 178 JN49BO
  07:20 OK1KT 599 012 599 148 JO70WE
  07:22 OK1FKL 599 013 599 246 JN69JW
  07:25 DL0HEU 599 014 599 251 JN47NX
  07:29 DL6UFN 599 015 599 130 JO61OA
  07:31 OK1KGR 599 016 599 158 JO70AM
  07:34 OE5D 599 017 599 333 JN68PC
  07:44 OK2KJT 599 018 579279 JN99AJ
  07:50 OM5UM 599 019 599 096 JN98EO
  07:55 9A1B 599 020 599 229 JN85OV
  08:25 S55M 599 021 599 185 JN65XM
  08:29 OL4A 599 022 599 382 JO60RN
  08:47 OK1KFH 599 023 599 102 JN69VN
  08:59 DL0STO 599 024 599 237 JO70JT
  09:02 DK0CWC 599 025 599 239 JO60RR
  09:08 SP0C 599 026 599 266 JN76JG
09:13 OM3KII 599 027 599 333 JN88RT
  09:14 OM3EE 599 028 599 122 JN88FF
  09:21 DK0GN 599 029 599 172 JO60QU
  09:24 OK5Z 599 030 599 334 JN89AK
  09:29 OK1AKF 599 031 599 027 JO70EB
  09:31 OK1ANA 599 032 599 031 JO70VE
  09:46 OK6DX 599 033 599 276 JO80BJ
  09:50 OM3TZQ 599 034 599 288 JN98GN
  10:01 DF0SAX 599 035 599 220 JO61VC
  10:09 DK0BN 599 036 599 579 JN39VX
  10:13 OM5M 599 037 599 328 JN88SS
  10:19 DL1HTO 599 038 599 200 JO61CU
  10:26 OK1DQT 599 039 599 183 JN69RI
  10:35 OE3O 599 040 599 339 JN88CH
  10:35 DK0TR 599 041 599 465 JO40QL
  10:37 HA2R 599 042 599 278 JN87VE
  10:55 9A1W 599 043 599 168 JN75ST
  11:03 OK1MWD 599 044 599 176 JO60XJ
  11:06 9A2L 599 045 599 295 JN86HF
  11:18 OM3W 599 046 599 368 JN99BB
  11:30 SP7NJX/P 599 047 599 176 JO91QF
  11:33 OL1F 599 048 599 295 JO70CG
  11:36 DK0OG 599 049 539380 JN68GI
  11:44 OM5R 599 050 599 286 JN98HE
  11:48 S570 599 051 599 299 JN86DT

 

Number of QSO: 51 Average 238.0 km/QSO Best DX Call: S55M Best DX: 498 km


Countries worked:
 

18xOK, 13xDL, 9xOM, 3x9A, 2xHG, 2xOE, 2xS5, 2xSP


 

Total sum of points:  
12 137

 

73! Michal